K&Zs nagy kalandjai

Kalawtol Pindayan at az Inle-toig

2016. március 11. - Kittcsi83

Reggeli utan idoben ertunk le a JK-hoz, ahol mar vart minket a taxink. Gyorsan becuccoltunk es mar indultunk is Pindaya fele.Ez a srac iszonyu ovatosan vezetett, neha mar tulontul is, az volt neha az erzesem, hogy sosem fogunk odaerni. Raadasul rengetegszer telefonalt, ilyenkor mindig felreallt az…

Kalaw

2016. március 11. - Kittcsi83

Kalawba este 7-kor indult a buszunk. Vegul normal busszal, nem vip busszal mentunk, mert mire eldontottuk, hogy az utobbival mennenk, addigra elfogytak ra a jegyek. Igy maradt a fapados verzio, ami azert nem volt olyan szornyu. Az uleseket hatra lehetett hajtani, kenyelmes is volt, vizet is kaptunk,…

Popa-hegy

2016. március 10. - Kittcsi83

A Popa-hegy Bagantol kb 50 km-re van, igy ugy voltunk vele, hogy oda konnyeden el fogunk tudni majd jutni. Eleinte ugy terveztuk, motorzunk ide is, de aztan errol vegul letettunk. Buszos kirandulast nem akartunk szervezni, igy maradt az az opcio, hogy taxival megyunk odaig. Meg majd vissza.

Beach time - Ngwe Saung

2016. március 07. - Kittcsi83

Hajnal 3-kor vegre megerkerkeztunk a tengerpartra! Igazan rendesek voltak, mar 6-kor elfoglalhattuk a szobat, addig a palmafak alatt a fuggoagyakban csoveztunk. A hotel gyonyoru, a tenger meleg, kis alvas utan johet a jol megerdemelt pihenes a parton! :-)