K&Zs nagy kalandjai

K&Zs nagy kalandjai

Racoon rescue

2019. február 23. - Kittcsi83

A sziget, ahol elek szuper egy hely. Szeretek itt lenni. Mindenhol ragyogo elenkzold palmafak vannak, gyonyoru kek, finoman hullamzo tenger vesz korul minket es van sok szuper elelem itt. Teknos tojas (erre nem vagyok buszke, hogy ezt eszem), gyumolcs, na meg bogarak, hernyok, gondolom amiatt, hogy ezeket is eszem, senki nem kovez meg. Raadasul jar ide sok turista is a vilag minden tajarol, igy engem is nagy szeretet ovez, foleg miota a Galaxis orzoi mozifilmben az egyik fajtarsam nagyon meno szerepet kapott, tudjatok ki o, nem? Hat persze, hogy a Rocket, a racoon!

Azota akarhany ember meglat, orul nekem, nyilvan meg akarna simogatni, na de azt azert nem hagyom nekik. Inkabb megtartom a tisztes tavolsagot toluk, aztan inkabb nezzenek kedvukre este, amikor a Dream Hotel tetejen rohangaszom a tobbiekkel. Es hogy ez a hotel hol is van? Ez bizony a paradicsomban, Holbox szigeten, Mexikoban. Elek itt vigan, nincs termeszetes ellensegem, max egy-ket furge kutya veszelyezteti a mindennapjaimat. Mostanaban felutotte a fejet a szigeten egy bakterialis fertozes, ami ram is veszelyes sajnos. Tobb kutyus es sajnos mosomedve is mar aldozatul esett ennek a betegsegnek, aminek altalaban nincs jo vege.

Amugy az en kecom nagyon luxi helyen van. Vannak a hotelben szuper lakosztalyok a legfelso emeleten, amikhez tartozik egy oriasi terasz is. Na ezen a teraszon van egy jacuzzi, ami igazabol mar csak kulso furdokadkent funkcional. Egy ilyen alatt rendezkedtem be, meg ajtom is van (ez a jacuzzi motorjanak szereloablaka amugy), amit igazabol nem hasznalok, folosleges az, jo az ugy, ha kilokom es ott marad a a terasz padlojan.
Na mar most, az tortent a het elejen, hogy uj lakok erkeztek a lakosztalyba. Az egyik egy Szoke volt, a masik meg egy magas ember. Ilyen magas ferfit en meg nem lattam minalunk, Mexihonban alacsonyak alalaan a ferfiak. Cukik amugy ezek ketten, estenkent kinn ucsorognek, beszelgetnek, meg a nagy magas ember blogot  ir, vagy mit. Eleinte amugy azt gondoltam, hogy nem  fogjuk  zavarni egymas koreit. Mielott feljonnek a strandrol, vagy mig vacsorazni mennek, majd en ugy is tavozom eszrevetlenul, reggelre meg visszaterek, mielott meg felebrednenek. De mivel az ajtom allandoan a foldon hevert, ez meg zavarta a Szoket, ezert azt allandoan visszatette. Emiatt, ha ki/be akartam menni a rezidenciamra, mindig ki kellett loknom vagy szednem azt. Na ez amugy kezdett a Szokenek gyanussa valni. Megerezte, hogy valaki lakhat ott es az a valaki lehet, hogy egy racoon, azaz en! Ennek a fele sem trefa mar. 

Szerda este epp keszulodtem elfele, mikor hallottam, hogy a szobaban surges-forgas van. Gondolkoztam is, mi legyen, elinduljak-e igy vagy sem, de hat sajnos mennem kellett, ehes voltam. Igy hat kiloktem a kis ajtoma, amit reggel gondosan visszatettek, ami hatalmas puffanassal jart es ezt meg is hallottak. Masodperceken belul a teraszajtonal voltak. Farkasszemet neztunk egymassal. En bebujtam felenken a napagy ala, na ez hiba volt, ugyanis eszrevettek a farkamon a sebemet. Lattam rajtuk, hogy teljesen ledobbentek az allapotom lattan. En meg szomoruan neztem rajuk, mert amugy baromira faj az a seb. Aztan szepen lassan tavoztam a teton a a dolgomra. Hajnalban arra erkeztem haza, hogy kis kaja var a bejarat elott, amit be is faltam es nagyon orultem neki, de azert nem voltam nyugodt. Vajon miert kaphattam ezt?

Aztan reggel megvilagosodtam. Eros fenysugar pasztazza vegig a sotet lakhelyemet. Hallom, ahogy beszelik, hogy itt vagyok es akkor most mennek szolni a recepciora es hivjak a rescue team-et. O, osszes racoonok istene, mi lehet az? Most mit csianalnak majd velem? Mondjak, hogy remelik meg tudnak majd gyogyitani. Ekkor all ossze a kep teljesen, ok segiteni szeretnenek nekem a sebesult farkam miatt. Ez nagyon kedves toluk, de en felek. Viszont menekulnom mar eselytelen. 

Feljon a kedves recepcios, Jimena is, megnezni, mielott telefonal az allatmentoknek, de sikerul ugy elbujnom, hogy nem latnak meg. Aztan a Szokenek eszebe jut, hogy videora rogziti a jacuzzi alatt latottakat, amin sajnos becsillogott a szemem, igy aztan semmi ketseguk nincs mar, hogy itt vagyok tovabbra is. Szalad Jimenahoz, hogy johet a Refugio Holbox. Az ajtomat nyitva hagytak, el is szokhetnek, de igazabol nem lenne semmi ertelme. De kijonni sem fogok, az is tuti. A Szoke azt mondta, hogy biztosan meggyogyitanak majd, de egyreszt koszi, eddig is jol voltam, racoon csont beforr, tudjatok, masreszt meg azert csak szkeptikus vagyok ezzel az emberi orvoslassal.

Kis ido elteltevel megerkezik egy kedves arcu holgy. Lehet o lesz majd a gyogyitom? Porbal kicsalogatni, de nem jar sikerrel. Szerencsemre ez a jacuzzi kivalo buvohely, nehez hozzam ferkoznie. Megbeszeli a hotel karbantartojaval, hogy lehet ki kell szedni egy masik szerelo reszt ami elegge nehezkes lesz es tonkre is teszi a jacuzzit, majd ujra kell festeni, de ugy latszik, hogy a hotel dolgozoit ez most nem erdekli, feltett szandekuk az, hogy az en segitsegemre legyenek. 

Del korul neki is allnak ennek a muveletnek. Nagy nehezen kiszedik a fedelet, latjak, hogy teljesen hatra, a kad sarkaba huzodtam. Szerencsejukre igy kozelebb vagyok hozzajuk. Ennek viszont en nem orulok. Meg is erkezik idokozben a mentocsapat, eloszor ket ferfi jon, majd jon egy kedves lany is, aki probal csalogatni, kedvesen beszel hozzam, de ekkorra mar elegge feszult vagyok, tudom, hogy ebbol a szorult helyzetbol mar nem fogok tudni kijonni. Probalnak egy kotel segitsegevel elkapni, de tobbszori probalkozas ellenere, szerencsemre nem sikerul nekik, pedig ekkor mar morgok is rajuk, a hangom eleg ijeszto. Ekkor meglepo dolog tortenik. A hotel dolgozoi belegyezesuket adjak, hogy a kad reszt is kiszedjek valamennyire, igy nagyobb ter keletkezik, talan konnyebben el tudnak kapni. A magas ember segitsegevel ketten emelik ki a kadat, mikozben az egyik ferfi probal elfogni, ami reszlegesen sikerul is. A hurok raakad a labamra, igy el tudnak kezdeni kihuzni, de ez rettenetesen faj. Probalok morogni, de ezt felvaltja a siras. Ekkor mar a Szoke is zokog. Tudom, nem sejtette, nem sejthette, hogy ez a mentes ezzel is jarhat, ot csak a joszandek vezerelte es az, hogy segito kezek koze keruljek mielobb, hogy aztan boldogan elhessek tovabb. Az egesz hotel hallhatja mar a sirasom, a kotel sebet is ejt a labamon. Ekkor ugy dontenek, hogy ezt nem folytatjak tovabb. Mar nagyon faradt vagyok. KIcsit kesobb sikerul valahogy a fejemet elkapniuk, de azt mar nem szoritja semmi, csak tartja magat a hurok. Megadom magam. Fekszem benn a jacuzzi alatt, fejem a vizes talkamban, amit a Szoke keszitett be nekem. Hallom, hivnak valakit telefonon, hogy jojjon gyorsan. Nem telik el sok ido, megerkezik egy masik kedves arcu lany, kezeben valami hosszu, hegyes dologgal, amit aztan belemszur. Erzem, gyengulok el, nincs mar erom hadakozni veluk.

KIvesznek ovatosan, ahogy csak tudnak es betesznek a szallito dobozba. Ekkor mar mindenki latja, milyen csunya sebes a farkam. A dokorno mondja, hogy ez bizony bakterialis fertozes, de ne izguljanak ezek itt ketten, meg fognak gyogyitani. Ezt en is nagyon remelem! 

Es mi is! A szivem szakadt meg, mikor hallottam ezt a kis racoont sirni, szornyu volt, de mindketten tudtuk, hogy a legjobbat tehetjuk csak, mert igy van eselye a gyogyulasra. Ha magara hagytuk volna, akkor lehet hamarosan elpusztult volna. Oriasit nott a szemunkben a hotel, akik nem sajnaltak "bealdozni" a legjobb szobaik egyiket es annak luxus tartozekat sem annak erdekeben, hogy ezt a kis allatot kimentsek! A helyreallitas biztosan koltseggel fog jarni, de ok ezzel nem foglalkoztak es egykent azon volt minden dolgozo, hogy segitsen a racoon menteseben. Nagy koszonet illeti meg a Refugio Holbox dolgozoit, akik hosiesen kuzdottek azert, hogy mielobb ki tudjak szedni a racoont es remenyeink szerint a leheto legjobb kezekbe kerult es hamarosan felepul es ujra itt fog tudni majd egeszsegesen szaladgalni Holbox szigeten!

Update: Ma voltam az allatkorhazban, azt mondtak, jol van a raccoonunk. Van egy kis ketrec, ott van egy kisebb raccoonnal egyutt. Valoszinuleg eppen vagy a kiszuperalt mosogep dobjaban vagy egy fuggoagyban pihent, amibe sajnos nem lathattam be. Azt mondta a doktorno, hogy evett tojast, csirkehust es sonkat is, kezeltek a sebet es elobb-utobb rendbe fog jonni szerencsere! ❤

A bejegyzés trackback címe:

https://kandzsnagykalandjai.blog.hu/api/trackback/id/tr8614642334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása