K&Zs nagy kalandjai

Ngwe Saung - relax

2016. március 16. - Kittcsi83

A napkelte fedte fel elottunk, milyen gyonyoruszep helyre jottunk igazan. A kert telis tele volt palmafakkal, viragokkal, kozrefogva a medencet, amibol a tengerre lehetett kilatni. A szobank oriasi volt, kis terasszal, ami a kerte nezett. A pool barban lehetett koktelokat vagy epp kokuszt kerni, mi is ittunk egyet, mikozben bamultuk a naplementet.

A napjaink itt csak a pihenessel teltek. Reggel elmentunk reggelizni, kenyelmesen megkajaltunk a svedasztalos valaszteknak koszonhetoen. A foszakacs mindig jott beszelgetni a vendegekkel, mindenkihez szolt par kedves mondatot, igy indult a napja mindenkinek vidaman. Reggeli utan lementunk a partra es strandoltunk estig. Hol a 30 fokos, sekely tengerben lubickoltunk, hol szinten a meg melegebb medenceben. Este pedig elmentunk a faluba vagy a partra vacsorazni.
A szulinapomon igazi meglepetesben volt reszem! Ucsorogtunk a tengerparton, amikor hirtelen megjelent a hotel szemelyzete es tortaval meg a Happy Birthday eneklesevel koszontottek fel, Zs, E es A tarsasagaban. Nagyon meghato volt, meg sirtam is picit. :-) Este a parton iszogattunk, meg tuzijatekoztunk, szuper volt, ilyen tengerparti szulinapom meg sosem volt.
Egy napra bereltunk mocit is, de en abbol csak egy kis reszet elveztem. Ugyanis elotte valo nap valami ledontott a labamrol, hanytam folyamatosan es 38 korul volt a lazam. Iszonyu gyenge lettem, alig birtam elvanszorogni a mosdoig. Zs szaladt el a faluba kolaert meg szerzett sult krumplit, hogy valami kaja legyen bennem, tudjak lazcsillapitot bevenni. Masnap emiatt inkabb ugy dontottunk, hogy bar jobban vagyok, azert meg biztosabb egy fel nap pihenes. Igy reggel, meg vilagosban korbeneztunk a faluban, aztan en letelepedtem a medencenel es itt olvasgattam, csilleztem, a tobbiek pedig elmentek a kozeli Lovers Islandhoz sznorkizni. Delutan jottek ertem, amikor mar lehetett a tengerparton motorozni. Errol mar lathattatok egy videot, nagyon nagy elmeny volt, imadtunk ott ugy menni, ahogy a helyiek is teszik minden nap. Tudjak a tutit, mennyivel jobb mar itt kozlekedni, mint az aszfaltos uton!
Voltunk meg egy napos hajokirandulason, amit a haborgo tenger tett szornyuve, A-n kivul senki sem volt elragadtatva tole. Nagyon hullamzott a tenger, szarul voltunk, a hajo borzalmas hangos volt. En halat nem sokat lattam, nem tudtam ilyen hullamzasban buvarkodni.
A tengerpart alomszep, vegtelen hosszu, telis-tele palmafakkal. A legjobb az volt az egeszben, hogy a resort strandjat orok ugyan figyeltek, de igazabol azt ereztuk, mi csak "vendegek" vagyunk ott. A helyiek ugyanugy hasznaltak a partot, mintha ott egy darab hotel es turista sem lenne. Motoroztak, lovagoltak, az asszonyok a fejukon vittek a parton setalva vagy a csaladdal motorozva a sult rakot/halat, arultak a kokuszt, halasztak, oda hoztak ki elenk a sok halat es csinaltak a munkajukat ugy, mintha mi sem tortent volna. Ezt pl egy Koh Samuin el sem tudnam kepzelni, ott annyira el vannak kulonulve a helyiek es a turistak, hogy ilyeneket latni nem igazan kepzelheto el.
Amugy kulfoldi turistak alig voltak, tobbsegeben helyiek jarnak ide, igy folytatodott tovabb az az erzesunk, hogy jokor erkeztunk meg ebbe az orszagba, ugy latjuk, ahogy mar 2-3 ev mulva mar nem biztos, hog lenne ra eselyunk. Burma fejlodik a turizmus teren, raadasul a yangoni taxisunk es a foszakaca is azt mondta, hogy mar sokkal jobb az orszag helyzete, mint regen volt, ami igy is lehet, mert mi is igy lattuk.
Csodasan ereztuk magunkat, ma (vagyis az mar tegnap) este mindannyian nehez szivvel hagytuk ott ezt a kis rejtett paradicsomot. Het kozben vegul szerencsesen tudtunk intezni taxi transzfert Yangonba, igy a hetfoi napunkat teljes egeszeben ott tudtuk meg tolteni. A megbeszelt idoben ott volt a soforunk, nyugiban lenyomtuk a 5 es fel ora alatt 260 km-es tavot. Ovatosan vezetett, tudtunk aludni is.
Yangonban a repteren meg aludtunk egyet , majd mikor vegre kinyitottak a check in-t, becsekkoltunk. Nok Airrel repultunk Bangkokba, ott atmentunk az ingyenes transzfer busszal Suvarnabhumira ahol szinten mar be tudtunk csekkolni. Csomagokat leadtuk, elmentunk kajalni meg. En ettem egy rakos pad thait es egy mango sticky rice-t, Zs levesket meg valami husit rizsaval es az utolso bahtjainkon mango smoothiet vettunk es elfeleztuk.
Bangkokbol idoben indultunk es idoben is erkeztunk Abuba. Most meg mar megkezdtuk a sullyedest, 11000 meteren repulunk csak Lengyelorszag felett, 38 perc mulva pedig mar le is szallunk Berlinben. Meg hatra van a hazaut Budapestre, remelem azt is hamar letudjuk, mert mar 37 es fel oraja uton vagyink hazafele. :-)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

linike 2016.03.16. 14:32:41

hamar letelt, de jó volt olvasni Benneteket! :)

Kittcsi83 2016.03.16. 17:29:21

Igen, hamar elrepult ez a majdnem egy honap, olyan, mintha tegnap indultunk volna csak el... :-) Koszonjuk, hogy olvastal minket! Amugy hogy talaltal rank?