K&Zs nagy kalandjai

Uton a csucsra

2018. március 24. - Kittcsi83

Ma reggel ismet a hotel kozeleben levo &@#^°˘Buddha templom ebresztett 5-kor pontosan, samani dobszoloval, majd egy oras kantalassal, qrva hangos zenevel, enekkel. Ez allitolag minden nap van, meg este fel 6-kor is ismetlodik ugyanez, ugyhogy ha valaki azt tervezne, hogy Kandybe, a vasutallomas kozelebe koltozne, akkor inkabb tanacsolom neki a to kornyeki reszeket, odaig talan ez a borzalom nem hallatszik el.

Probaltam meg visszaaludni, de mar nem nagyon ment. 7-kor amugy is kelnunk kellett, mert ma utaztunk ide, az Adam's Peakhez, avagy a Sri Padahoz. Ez Foldunk egyetlen olyan szent hegye, melyet a vilagvallasok hivoi egyontetuen tiszteleben tartanak.

Kicsekkolas utan vasaroltunk meg reggelit, aztan a vasutallomason a jegyunket masod osztalyra. Ez a jegytipus predesztinalta mar azt, hogy nehez lesz a vonatra feljutnunk, mivel erre az osztalyra nem adnak el helyjegyet, az elso osztalyra szolo jegyek ilyenkor meg mar nem megvasarolhatok, mert nincs belole egy sem. Sebaj, a fiuk fel voltak vertezve a harcra, kulonbozo taktikakat eszeltek ki, hogyan jutunk majd fel biztosan a vonatra. Vegul a nyomulas tenyleg kellett, ugyanis rengeteg turista szallta meg a Colombobol erkezo vonatot, amin ugye mar eleve voltak utasok.

Sikerult felverekednunk magunkat az egyik vagonba, de kb epp a wc ajtoban tudtunk lepakolni. E-nek szoritottak helyet a kedves helyiek a ketszemelyes szekukon, valamennyire felpakoltuk a hatizsakokat a csomagtartora, aztan eleinte acsorogva utaztunk, vegen mar csak a fiuk alltak, en is le tudtam ulni. Sajnos a tajbol emiatt semmit sem lattam, igy annyira nem volt elvezetes ez a vonatozas. Volt, hogy rengeteg ideig alltunk egy helyben, vagy csak gyokketovel ment a vonat, szoval nem volt tenyleg tul izgalmas az ut.

Hattonbol elvileg ket busszal kellett volna jonnunk ide, Dalhousieba, amely az Adam csucs labanal levo telepules. Amikor kiertunk az allomas epulet ele, lattuk, hogy van ott egy busz, ami epp ide jon, ugyhogy gyorsan felpattantunk ra. Nyilvan amikor megtelt, akkor indultunk csak, de nem baj, a csomagokkal elvergodni a buszallomasra, majd Maskelyiaban atszallni nem lett vonla tul egyszeru. Az ut elegge kanyargos volt, de gyonyoru teaultetvenyek kozott mentunk, ezeket jo volt bamulni a buszbol es kicsit elterelni a figyelmemet arrol, hogy a helyi suhancok egyike a buszon csak ugy tudott beszelgetni, hogy az egesz busz ot hallgatta.

A szallaskank kis egyszeru, de egy ejszakara pont jo lesz, vagyis fel ejszakara, mivel hajnal 1 korul nekiindulunk a maszasnak. Elvieg 7 km-ert kell gyalogolni fel a csucsig, es 1100 meteres a szintkulonbseg. Az a terv, hogy napfelkeltere felerjunk, ezert idoben akarunk indulni (foleg miattam, en hegynek fel nem vagyok egy gyorsvonat). Most varjuk a vacsinkat, mar megfurodtunk, aztan alszunk egy keveset meg indulas elott. Kicsit felo, mennyien lesznek a hegyen, mert hetvege van, folyamatosan jonnek kisebb-nagyobb buszokkkal a helyiek, ugyhogy nagyon bizunk benne, hogy fel fogunk jutni mi is a csucsra.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.